כמה אמירות שלכדו את תשומת לבי
- ניצחון פירושו לציית לאינטואיציה שלי. להפסיד זה לציית לדיאלוג הפנימי שלי.
- חלק ממני בלבל את זה עם חיבה למין השני, [חיבה] אל הידוע, אבל אני ער לכך. עצרתי את הפנטזיות שלי והזזתי אותן לכיוון הגוף הפיזי וגוף האנרגיה שלי.
- גיליתי שאני צוחק כשהלא ידוע צץ.
- התודעות הפתוחות מספיק שלנו שוקטות בעודנו נהנים מהאהבה הפקעתית שאנו חשים כלפי אחרים כשהיא מכוונת [מוסטת, כנראה] אל העצמי שלנו, בדיוק היכן שאנו זקוקים לה ביותר.
------------------------------------------------------------
המאמר בקובץ נפרד
https://drive.google.com/file/d/1jXJG4BFTOhavTwgUhMt5JZuIuMJkdzuK/view?usp=sharing
עדיין לא הכנסתי אותו ואת שלושת קודמיו לקובץ המרוכז.
קריאה נעימה ומחכימה
============================