יום חמישי, 25 ביוני 2026

2010 - סדנה בלוס אנג'לס

 

כמה אמירות שלכדו את תשומת לבי

- ניצחון פירושו לציית לאינטואיציה שלי. להפסיד זה לציית לדיאלוג הפנימי שלי.

חלק ממני בלבל את זה עם חיבה למין השני, [חיבה] אל הידוע, אבל אני ער לכך. עצרתי את הפנטזיות שלי והזזתי אותן לכיוון הגוף הפיזי וגוף האנרגיה שלי. 

גיליתי שאני צוחק כשהלא ידוע צץ.

התודעות הפתוחות מספיק שלנו שוקטות בעודנו נהנים מהאהבה הפקעתית שאנו חשים כלפי אחרים כשהיא מכוונת [מוסטת, כנראה] אל העצמי שלנו, בדיוק היכן שאנו זקוקים לה ביותר.

------------------------------------------------------------ 

המאמר בקובץ נפרד

https://drive.google.com/file/d/1jXJG4BFTOhavTwgUhMt5JZuIuMJkdzuK/view?usp=sharing


עדיין לא הכנסתי אותו ואת שלושת קודמיו לקובץ המרוכז.

קריאה נעימה ומחכימה

============================


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה