יום שבת, 7 באוקטובר 2023

יום השוויון כמרכיב של האות, והסיבה לאות

אני מתכוון לאות בצורת תמונה שצילם טוני קאראם, בודהיסט שניהל את בית טיבט במקסיקו סיטי, וככל הנראה התחיל חניכה לתפקיד של נגואל, אך לטענתו הפסיק אותה. טוני צילם באירוע בודהיסטי רב משתתפים בטאוטיוואקאן, עיר קדומה במקסיקו שיש בה פירמידות, את הטפיל המכונה "מעופף".

הקטע הבא לקוח מספרה של איימי וואלאס "שוליית המכשף", בו קסטנדה מבהיר לחניכים את העניין. ככל הנראה, לקבוצה המצומצמת הנקראת "הקבוצה של ימי ראשון". הסוגריים המרובעים הם שלי:
"זה היה ביום הנקרא "נקודת השיוויון האביבית" [vernal equinox]. במקום התאספו מאה אלף איש בשטח הפירמידות. בגלל 'הרוחניות', שהיא למעשה רק זיוף [fake] ואגואיסטית, הכַּוונה של ההמון הזה העניקה צורת אדם לצורה של ישות לא אורגנית על גבי הנגטיב [סרט הצילום]. טוני הוא מוזר! כל מיני דברים מוזרים קורים לו, אבל זה הדבר הכי מוזר עד כה! הוא צילם את הסוד הכי חשוב בתורה של דון חואן - הוא תפס בסרט צילום voladore [בספרדית], או מעופף.
"דון חואן אמר לי שהמידע הזה מסוכן מדי, נדיף [volatile] מדי, מכדי לעשותו לציבורי - אבל התמונות של טוני המוזר הן האות לכך שהרוח רוצה שאספר לכם על כך; אנו נאכלים [...] משהו מפלצתי אוכל את המודעות שלנו, כל היום, כל יום, אפילו בזמן השינה שלנו. אלה הן הישויות שדון חואן כינה המעופפים [flyers], או מקפצים [jumpers]." (מתוך פרק 21 "ערפדי אנרגיה" עמוד 178)
במקום אחר אומר קסטנדה, אולי גם בספר של איימי, שהמעופפים, ששולטים בחברה האנושית באמצעות מוח כוורת, ייחסלו כל מי שיפרסם מידע אודותם.
אני משער שהחל מאותה תמונה, שהיוותה אות, קרלוס והנשים החלו לדבר על כך בסדנאות, אבל את הפרסום הגדול, בספר, הם עשו בכל זאת לאחר מותו הרשמי של קרלוס והיעלמותן של נשות חבורתו.
אני רוצה להעלות את ההשערה שזמן הופעת התמונה היה בעל חשיבות באות. ההשערה אומרת שאיך שלא מסתכלים על נקודת הזמן הזו, "נקודת השיוויון האביבית", vernal equinox, כלומר באיזו תיאוריה אסטרונומית שנבחר, העובדה ה[די]מוצקה היא שיש כאן מעבר בין תקופות: סוף תקופה אחת ותחילת תקופה אחרת, וזהו זמן "מתבקש" לאותות לגבי התקופה "המפציעה", לא?
אבל ההשערה הזו אינה נסמכת רק על תחושת הבטן הזו, שהשד יודע מי שתל אותה בי (בנו), אלא על הרעיון הטולטקי הבא, המופיע ב"הטבעת השניה של העוצמה" ומפאת חשיבותו נבחר להופיע גם ב"גלגל הזמן":
"לוחמים תמיד לוקחים אירוע ראשון מכל סדרה בתור התוכנית [blueprint, תוכנית על גבי שרטוט] או המפה של מה שהולך להתפתח עבורם לאחר מכן."
**************************
הסיבה לאות
===========
קשה לדבר על סיבה לאות, כי מי ששולח אותות היא הרוח, ולכן הרוח היא סיבתו. אז אולי נכון יהיה לומר שהרוח רק השתמשה באירוע כאות, כלומר סימנה למשרתיה חסרי הרבב שאירוע זה הוא אות.
אני מסב את תשומת לב הקוראים (שנקלעו לפוסט זה, וכנגד כל הסיכויים הגיעו עד הלום 🙂   ) לאמירה של קסטנדה בקטע המצוטט לעיל, הטוענת לכאורה לקשר הסיבתי שבין הרוחניות של ההמון האנושי שהיה במקום, רוחניות שלדעתו של קסטנדה היא זיוף ואגואיסטית, וההתגלמות החושית של היישות שאחראית לאותו פייק ואגואיסטיות:
"בגלל 'הרוחניות', שהיא למעשה רק זיוף [fake] ואגואיסטית, הכַּוונה של ההמון הזה העניקה מראה של אדם [anthropomorphized] לצורה של ישות לא אורגנית [חסרת גוף פיזי] על גבי הנגטיב [סרט הצילום]".
============================= 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה