כמה דברים שלכדו את תשומת לבי:
- בכיתות ג ו-ד הם מבוגרים קטנים, ואתה יכול לראות את התזוזה. יש להם דאגות כמו למבוגרים לגבי העצמי, לאחר שבגיל זה הם כבר נעשו כנועים לחיברות."
- "נראה שבימינו," ציינה טאישה בנימה רצינית, "הם [הילדים] נכנעים יותר ויותר מוקדם. תלמידי כיתה ב 'מקבלים כעת את מסכת החיברות, וכשהם מגיעים לכיתות ג' ו-ד, הם כבר לכודים בה לחלוטין."
- לשלב את המעברים לתוך המלאי שלך בזהירות רבה, תוך הכרה בכך שמשהו שהוא מחוץ למערכת הקוגניטיבית שלנו נמצא בפעולה.
- "המשמעת מקרבת את גוף האנרגיה", היא טענה. "משמעת וכוונה הן שמפתות את גוף האנרגיה אלינו. הקריאה לחזרתו של גוף האנרגיה [אלינו] ניתנת להשגה רק על ידי התכוונות לכך באמצעות משמעת.
====================
המאמר בקובץ נפרד
https://drive.google.com/file/d/1TtWmK26xZKvGCesA6AHMW6XgCzYbHPUb/view?usp=sharing
עדיין לא עדכנתי את הקובץ המרוכז. הוא [כנראה] יעודכן בסוף תלאות וַיגע (או בסוף דרכים ושאלות 😊 ) ....... לכשיתורגמו כל רשימות הסדנה.
קריאה נעימה ומחכימה
========================
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה