יום שלישי, 21 באוקטובר 2025

תמלילים של ארבע קַלַטוֹת הווידאו של טנסגריטי

לדעתי חשוב ומעניין. 

במעבר הקסום השביעי בקלטת השלישית מדובר על הווירוסים במבט טולטקי.


 לכדו את תשומת לבי

-  הגברים והנשים של מקסיקו הקדומה טענו כי קיימת מידה עצומה של אנרגיה ביקום שמגיעה ממקורות שקטים ובלתי נראים: כוכבים מתים [...] במעבר קסום זה הידיים משמשות כאנטנות הנשלחות אל ומושכות [אליהן] את האנרגיה הזו.. (קלטת ראשונה)

העיניים תמיד מופנות קדימה בעוז רב ככל האפשר. הרואים אומרים שהעיניים חייבות לחשוף את כוונתנו הבלתי כפיפה.

הרואים צועקים את המילה "כַּוונה", שלדבריהם מונחת כגשר מהאדם, מעל האינסוף אל הכַּוונה.

באמצעות תנועה זו אנו מכינים את קשר החיבה שאין עליו עוררין, שחייב להתקיים בין הגוף שאנו מכירים לבין גוף האנרגיה שאיננו מכירים, אך כל אחד מאיתנו חש [אותו] באופן אינטואיטיבי. [מעבר קסום 5 בקלטת השניה]

רואים אלה לימדו מדור לדור ועד ימינו שמודעות מוגברת היא התוצאה הסופית של ביטול המערכת שלנו לפירוש אנרגיה כנתונים חושיים. מערכת [פירוש] זו, שאותה מלמדים אותנו מרגע לידתנו ועד לרגע שאנו הופכים למומחים להתעסקות בה, נותנת לנו כתוצאה מכך את התפיסה הקוהרנטית של העולם שאנו מכירים. ביטולה פירושו שאנו יכולים לתפוס אנרגיה ישירות כפי שהיא זורמת ביקום, במקום לפרש אותה כנתונים חושיים.

מתַרגלים מודרניים של אומנותם של אותם רואים קדומים גילו כי לא ניתן להיות קונקרטיים ותועלתניים לגבי כוח הרטט הזה. הם [המתרגלים המודרניים] בחרו בדבר הרציונלי היחיד שאפשר לעשות, פשוט להיות מודעים לכוח הזה ללא מטרה-נראית אחרת מלבד האלגנטיות והרווחה שמביא הידע.

הגענו למסקנה כי אותם רואים [קדומים] ניסו לעזוב את המערכת [הזואולוגית] הקרויה "מֵיתְרָנִים", שאליה שייכים בני האדם, ולהיכנס למערכת [הזואולוגית] הקרויה "פרוקי הרגליים".

הכַּוונה היא כוח תמידי שקיים ביקום, כמו כוח המשיכה או אלקטרומגנטיות, ושכוח זה מציית לשידולים של האדם אם הם נעשים בנחישות ובהתמדה.

לרַצות אלוהויות כדי לבקש עזרה לא היה חלק מהמערכת הקוגניטיבית שלהם. עבורם, הגישה האפשרית היחידה הייתה לפקוד על הכַּוונה, להגיד לה מה לעשות. עם זאת, האומנות שלהם היתה לומר בקול  את פקודותיהם בַּכּוח המתאים, אך ללא כל יְהִירוּת. השידול את הכַּוונה במקרה זה הוא לאפשר לנו לצאת מהמערכת [הזואולוגית] שלנו.

המעבר הקסום הזה [לפתוח את עצמך לַכַּוונה] כולל את תנועת החלק העליון של הגוף והזרועות, ואת תנועת הנשימה. הוא מסמל את הצירוף של כוחות שהם חיצוניים לעצמך על ידי ביצוע תנועת ידיים גלויה לזימונם ועל ידי לקיחה פנימה של התגובה [שלהם] דרך הנשימה שלך.

הכַּוונה חייבת להקדים כל דבר שאנחנו עושים. על מנת לצאת מהמערכת [הזואולוגית] שלנו, עלינו לכוֹנן תחילה את הכַּוונה לעשות זאת, על ידי מזיגת הכַּוונה לתוך שני הכּיסים: [המרכז] לתחושה ו[המרכז]לפעולה מיידית.

בני האדם מורכבים משני גופים שונים [גוף ימין וגוף שמאל] המקיימים אינטראקציה זה עם זה במערכת יחסים סימביוטיות ביותר.

מה שכורך יחדיו את העצבים של האדם הוא משהו שהם כינו "החומר של האנושות". אנו מאמינים שהם התכוונו לווירוסים, כי הם דיברו על החומר הזה כחי וכמסוגל לשינויים מהירים.

אותם רואים של העת העתיקה הסתמכו על אותה מהירות של השתנות כדי להפיק בתוך עצמם שינויים התנהגותיים דרסטיים.

הרואים המודרניים, שהם היורשים של הידע של אותם רואים מהעת העתיקה, מאמינים שלרגע קצר אפשרות ויראלית חדשה מציגה את עצמה לגוף, אם לא כדי לשנות אותו, לפחות כדי לאפשר להכיל את השפעת הנגיפים המזיקים או [לאפשר] את סילוק הנגיפים עצמם.

החזרת אנרגיה לגופנו הפיזי מעוררת מחדש את חוליית החיבור שלנו עם כוח החיים שמקיים אותנו - כוח רטט פעיל ביקום ששמאנים מכנים "כַּוונה". 

תרגול המעברים הקסומים יכול לעזור לנו למצוא דרך אלגנטית ומפוכחת להקשיב לגוף עצמו ולתת לו להנחות את התרגול שלנו.

אם אנחנו רוצים לעורר את יכולת התפיסה שלנו, עלינו לעורר את יכולת הנשימה שלנו.

מעבר קסום שנקרא "פתיחת עצמך לַכַּוונה” [המעבר הקסום הראשון בקלטת השלישית]. התנועות החלומיות של מעבר קסום זה פשוטו כמשמעו מנערות את האבק מחוליית החיבור שלנו עם הכַּוונה.

הדרך הפשוטה ביותר להתכוון להסטה של התפיסה שלנו היא לשנות את הנשימה שלנו. רובנו נושמים בצורה רדודה, אף פעם איננו משתמשים בריאות שלנו במלוא קיבולתן.

====================================== 


המאמר בקובץ נפרד

https://drive.google.com/file/d/1uIRiJuq2mjnbL5AfhGC9W5ROcmLrXdBh/view?usp=sharing


לא הכנסתי אותו עדיין לקובץ המרוכז, אעשה זאת אחרי מאמר/ים נוספים.


קריאה נעימה ומחכימה

================================ 

נ.ב. כל הערה תתקבל בברכה (טעויות למיניהן, אי דיוקים...)


2 תגובות:

  1. הדואליות אצל קסטנדה מזכירה הרבה יותר את פרויד, בין המודע והלא מודע, או טונאל ונגואל. אצל קסטנדה יש גם את זה שלא ניתן לדעתו

    השבמחק
    תשובות
    1. בעולמו של קסטנדה יש שלוש קטגוריות: הידוע, הבלתי ידוע והבלתי ניתן לידיעה. אצל פרויד יש גם שלוש: מודע, תת מודע ולא מודע.

      מחק