יום שלישי, 1 ביוני 2021

קוראי האינסוף - טיוטת התרגום בקובץ אחד

 

ניתן להוריד אותה מהלינק הבא:
בקרוב, בלי נדר, אתן לה "צורה (יותר) אנושית" 🙂   ואכין אותה להדפסה.
זהו רגע הסטורי:
כל כתבי חבורת קסטנדה, כל פרסומיהם, נכון לרגע זה, זכו עתה לתרגום עברי. 21 במספר, כולל הספר של ארמנדו טורס: "מפגשים עם הנגואל", שלא יעלה על דעת שלא לכלול אותו במעגל הראשון של הידע.
אפשר לומר שהדרך לחירות סלולה.
שניפגש מעבר לנשר ? 🙂
.
נ.ב. עדיין יש חומרים מ"המעגל השני של הידע": ראיונות עם אנשי החבורה, עדויות של משתתפי סדנאות, ועוד, הממתינים לתרגום עברי, אם כי חלק קטן מהם כבר תורגם ונמצא באתר הוצאת טולטק.
*****************************
לא אקפח את הקטע האחרון של כתב העת ואביא אותו להלן, כמו את קודמיו:
.
קוראי האינסוף (19)
==============
הודעות
.
קלירגרין בע"מ מארגנת ומעניקה חסות [sponsoring, מממנת] לסמינר [כנס עיוני] וסדנה אינטנסיביים [מרוכזים ויסודיים] שיימשכו שישה ימים בנושא טנסגריטי.
זה יתקיים בין ה -20 ביולי ל -25 ביולי השנה בלוס אנג'לס. הסמינר והסדנה יהיו מורכבים משני חלקים. הראשון יהיה תרגול מרוכז של קבוצת מעברים קסומים שכותרתה "סדרת ווסטווד [Westwood]"; סדרה שתילמד בכל הסמינרים והסדנאות שיינתנו במהלך השנה הנוכחית. המטרה שאותה מנסים להשיג [pursued] על ידי תרגול של אותה סדרה היא [gain, להשיג] רגע קצר של הומוגניות של תנועה [an instant of homogeneity of movement]. הקונצנזוס המופק [derived] מהשתדלות מאומצת [attempt] הומוגנית זו הוא משהו בעל ערך עצום [untold value] לכל המשתתפים.
החלק השני של הסמינר והסדנה יורכב מחקירה [examination, בחינה] אינטנסיבית של היבטי מפתח [key, מהותיים, יסודיים] של דרך הלוחמים, כולל עבודת הסיכום וחלימה. הנחות-היסוד היסודיות [key premises] של דרך הלוחמים שיודגשו, יפתו [entice] או אפילו יובילו את המשתתפים להגיע [attain, להשיג] אל המצב הנחשק ביותר ששמאנים במקסיקו הקדומה חיפשו [sought]: שקט פנימי.
בין הנושאים:
.
"תנוחות [positions, עמדות, מיקומים] אופטימליות לעבודת הסיכום”.
"ההשלכות [implications, משמעויות] של דרך הלוחמים."
"הצורך בפרגמטיות עליונה [ultimate, אולטימטיבית] בדרך הלוחמים."
"הגעה [reaching] לסף [threshold] השקט הפנימי."
"ההתחלה של החלימה."
"האפשרויות הקסומות [magical, כישופיות] של בני האדם כאשר רואים אותם [seen, מבינים אותם] כצביר [קונגלומרט] של שדות אנרגיה."
"טכניקות הרפיה ששימשו שמאנים במקסיקו הקדומה."
"סך כל האפשרויות הניתנות להגשמה [realizable] המוצעות בדרך הלוחמים."
האנשים שיעבירו סמינר וסדנה אלה הם קרלוס קסטנדה, קרול טיגס, פלורינדה דונר-גראו, טאישה אבלאר והסיירת הכחולה. תנועות טנסגריטי יילמדו ויודגמו על ידי שישה גששי [trackers] אנרגיה.
להרשמה, אנא התקשר/י ל-Cleargreen בטלפון 264-6126 (310). פקס: 264-6130 (310). לקבלת לוח זמנים ותיאור מלאים של סדנה זו, אנא בקרו באתר האינטרנט שלנו (הכתובת מופיעה בעמוד הבא).
קלירגרין מודיעה גם על פרסום [release] של קלטת הווידאו השלישית על טנסגריטי בשם חצייה [מעבר] אנרגטית ממערכת ביולוגית [phylum] אחת לאחרת.
התנועות של קלטת הווידיאו השלישית נבחרו משום שהן המשך [sequence] טבעי של מעברים קסומים, בהם מכשפים משתמשים בכדי להגביר [enhance] את היקף המודעות שלהם.
מכשפים טוענים כי אפשרי למודעות האדם לבצע קפיצת [מדרגה] ענקית של תפיסה ולתפוס באופן מעשי את העולם במצבים [conditions, תנאים] המתריסים כנגד הדמיון [defy the imagination].
הם מאמינים, לדוגמה, כי ניתן לתפוס ולפרש את העולם במונחים של אורגניזמים אחרים השייכים למערכות ביולוגיות [phyla] שונות [מהאדם].
על פי דון חואן מאטוס, אמונות מסוג זה הן לא רק טענות [assertions] של השכל [האינטלקט]. הוא אמר שמכשפים אינם מעורבים [involved] בשום אופן במשאלות לב [wishful thinking], אלא שהם נווטים אמיתיים [genuine, במלוא מובן המילה] של הלא-ידוע [the unknown]. אחת הנקודות על גבי מפות הניווט שלהן, אם לתאר זאת כך, הייתה חצייה [crossing, מעבר], באופן תפיסתי, ממערכת ביולוגית אחת לאחרת. טענה זו מזעזעת [staggers] את השכל [mind] הליניארי. זה נראה בלתי מתקבל על הדעת [inconceivable] שמשהו כזה יכול להתרחש. דון חואן טען כי זה בלתי מתקבל על הדעת רק ב[מסגרת] התחביר של השפות שלנו, משום שהאפשרות המעשית של חצייה [מעבר] ממערכת ביולוגית אחת לאחרת מעולם לא נבחרה [selected] כאלטרנטיבה ברת ביצוע [feasible].
מטרת התנועות שבכרך השני על טנסגריטי, חלוקה מחדש [redistributing] של אנרגיה מפוזרת [dispersed], היא חלוקה מחדש של אנרגיה שהשחיקה [wear and tear, בלאי] של החיים היומיומיים מבריחה [drives away] מהמרכזים הטבעיים שלנו של האנרגיה: הכבד [liver] וכיס המרה [gallbladder]; הלבלב [pancreas] והטחול [spleen]; והכליות [kidneys] ויותרת הכליה [adrenals].
מטרת התנועות המוצגות בכרך הראשון, שתים עשרה תנועות בסיסיות לאיסוף [to gather, לצבירת] אנרגיה וקידום [promote] רווחה [נפשית ופיזית] [well-being], היא לגרום [to condition] לשרירים ולגידים להגיב במהירות וביעילות לסדרות [sequences, רצפים, המשכים] אחרות של תנועה הדורשות הרבה יותר ריכוז וזיכרון קינסטטי [kinesthetic].
קיימת גם חוברת [booklet, ספרון] הדרכה זמינה בספרדית המלווה את קלטת הווידיאו הראשונה, שתים עשרה תנועות בסיסיות לאיסוף אנרגיה וקידום רווחה. היא מורכבת מתרגום של טקסט ההסבר המלווה את התנועות המוצגות בקלטת הווידיאו.
שתי קלטות וידיאו חדשות על טנסגריטי נמצאות כרגע בתהליך הפקה והן עתידות לצאת לאור [released] בסוף השנה. האחת היא על תנועות לנשים. מרבית התנועות בסדרה זו נלמדו בסמינר לנשים שהתקיים במרץ השנה בלוס אנג'לס. קלטת הווידיאו השנייה נקראת סדרת אוקלנד [Oakland], והיא מורכבת מהמעברים הקסומים שנלמדו בסמינר אוקלנד באפריל השנה.
להמשך מידע אודות אירועים עתידיים והודעות אחרות, אנא בקרו באתר הרשת [האינטרנט] של Cleargreen בכתובת: http://www.webb.com/Castaneda
כתובת הדואר האלקטרוני של Cleargreen היא: infinity@webb.com
.
כל המאמרים בכתב העת נכתבו על ידי קרלוס קסטנדה ונערכו [edited] על ידי Nyei Murez.
.
****************** סוף ********************

סמינר וסדנה הנמשכים שישה ימים עם: קרלוס קסטנדה, קרול טיגס, פלורינדה דונר-גראו, טאישה אבלאר והסיירת הכחולה.
.
את בעיית המיקום המרחבי, לוס אנג'לס, לא קשה-מדי לפתור, אבל את בעיית המיקום הזמני שלה קשה הרבה יותר, אם כי לא בלתי אפשרי 🙂   : יולי 1996.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה