יום רביעי, 6 ביולי 2022

יום עוצמה ופרק נוסף מ"סודו של הנחש עטור הנוצות" - התוכנית של הנגואל

 

היום, יום רביעי, ה-6.7.22, הוא (כנראה) יום עוצמה.
יום הבא אלינו במחזוריות של 18 יום.
.
סודו של הנחש עטור הנוצות - עוד שיחות עם קרלוס קסטנדה.
מאת ארמנדו טורס - התוכנית של הנגואל 
[טיוטה]
================================
גם הפרק היום קצר.
מספרו הראשון של ארמנדו - מפגשים עם הנגואל - שיחות עם קרלוס קסטנדה - אנו יודעים שהמשימה שקיבל קסטנדה היא להניע את נקודת המאסף של [כדור] הארץ למיקום אחר מהנוכחי.
האם מדובר בפרק זה על משימה אחרת?
אני חושב שלא. שזוהי אותה משימה -גאולה, חירות גלובלית -במבט אחר, או שמדובר בשלב בדרך אל אותו היעד.
======================
התוכנית
 [Plan] של הנגואל
במהלך אחד המפגשים האחרונים שלנו, קרלוס הודה שהוא מרגיש קצת לא טוב.
בִּבְדִיחוּת, הוא אמר שהוא עדיין מחכה לשיקוי [potion] שהלכתי להביאו לפני שנים. שנינו צחקנו מאד, במיוחד כשהוא אמר לי שבזמן שהוא התקשר אליי לבקש ממני להשיג את זה, הוא אפילו לא היה במקסיקו. [הסיפור מתואר בהרחבה ב"ספרו הראשון של ארמנדו "מפגשים עם הנגואל" עמוד 226 בספר המודפס, עמוד 245 במהדורה הדיגיטלית החופשית]
ניצלתי את ההזדמנות הנדירה לדבר איתו באופן פרטי ושאלתי אותו מדוע הוא דורש תשלום עבור הסמינרים שלו, כי ידעתי היטב שאין לו שום צורך בכסף. הייתי מודע לכך שלמרות שלא תמיד זה גלוי, לנגואל תמיד יש מטרה מאחורי כל מה שהוא עושה.
הוא ענה: "כידוע לך, בעבר, נגואלים כמוני עזרו לערים [cities] שלמות לעבור לצד השני, שם הן עדיין קיימות היום. לא רציתי להתחייב לציבור [באופן פומבי? to make an open commitment to the public], אבל המטרה שלנו היא להכין [prepare] כמה שיותר לוחמים, בפרק זמן קצר ככל האפשר, לבצע את המעבר [the crossing, אל העולם האחר].
"אתה העד, ארמנדו, שבמשך שנים רבות הצעתי את הידע שלי בחינם, מבלי לדרוש תשלום. עם זאת, הנסיבות השתנו כעת. הנגואל הוא מפרנס [provider], וחובתו להבטיח שאנשי חבורתו לא חסרים דבר. מצד שני, קיימת ההחלטה שקיבלנו, בעקבות אותות [omens], ללמד את מורשת החירות של דון חואן לכולם. לכן כרגע אנו גובים עבור הסמינרים.
"כאשר לומדים להתכוון בחלימה, האפשרויות אינן מוגבלות [limitless]. אנו שואפים ליצור מקום בעולם האחר, חופשי מיצורים לא-אורגניים וללא המשא [unburdened] של המסורת של המכשפים הקדומים. אנו מצפים [look forward] להקים מקום דמוקרטי יותר, עם פחות הליכים [פרוצדורות] טקסיים [ritualistic]; מקום בו מכבדים זכויות אינדיבידואליות, והכי חשוב, [מקום] בו אף אחד אינו עבד של אף אחד.
"אנו מאמינים שאפשר ליצור גירסה מודרנית של מה שהמכשפים הקדומים השיגו, אך על פי הכללים שלנו עצמנו. פלורינדה והמכשפות האחרות העובדות יחד, מסוגלות ליצור את מה שאנחנו מכנים 'הוואגינה הקוסמית', פתח בחלל-זְמַן. התוכנית שלנו היא לעזוב את העולם דרך המעבר ההוא.
"מלומדים רבים צוחקים כשאני אומר את זה, בדיוק כמו שבזמנו הם צחקו על כריסטופר קולומבוס כשהוא אמר שהעולם הוא עגול ושקיימות תרבויות לא ידועות בצד השני של האוקיינוס.
"נכון שהמחיר גבוה, הן באנרגיה והן בלהסתדר בלי [dispensing, השעיית?] הרציונליות. עם זאת, זה איננו מחיר שלא ניתן לשלם על מנת שהניסיון של מכשפים ימוקם בהישג ידם של כולם. כל שנדרש הוא כוונה בלתי כפיפה [unbending intent, כוונה נחושה] של מה ששואפים להשיג [what one seeks].
"אני יודע שזו תעוזה [audacity, יוהרה?] עליונה מצידנו, לנסות לשלוח אלפי לוחמים לעולם האחר. לאיזו מהומה [stir] זה יגרום היום, עם אמצעי התקשורת המודרניים! האם אתה יכול לדמיין [זאת]? כן, אז היו מאמינים לי המבקרים [critics] שלי!
"דון חואן לימד, ואני עצמי הצלחתי לאשר זאת, שהיקום מורכב מהרבה שכבות [layers], או ממדים [dimensions], אם אתה מעדיף לקרוא להם כך. קיימות אפשרויות רבות. באמת חבל [a shame, בושה, חרפה] לבזבז את כל חיינו על תמונת עולם [world view, או השקפת עולם] אחת ויחידה [a single and exclusive]. ישנם עולמות שלמים הממתינים להיחקר [waiting to be explored] על ידי הקולומבוס-ים של זמננו, ויש [עולמות] רבים שהם אינסופיים."
******************* סוף ********************** 
מוסיקה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה